Druga decyzja LeBrona okazała się… reklamą

skroluj w dół
Źródło zdjęcia:
AP Photo

Wiele sobie niektórzy obiecywali, ale ostatecznie LeBron James niczego w swojej “drugiej decyzji” nie ogłosił. Cały bite okazał się reklamą jednej z marek, z którą współpracuje od kilku lat. 

Wczoraj na socialach LeBrona Jamesa pojawiła się zapowiedź “drugiej decyzji”. Kibice rwali sobie włosy z głowy, bowiem oczekiwali, że ten zapowie zakończenie kariery i swoiste tournee po całej NBA. To wszystko jednak okazało się chwytem marketingowym, nie da się ukryć, że bardzo skutecznym. Reklamowany przez LeBrona Jamesa alkohol może odtrąbić sukces, bowiem liczba wzmianek bez wątpienia będzie potężna. Na kolejne decyzje musimy więc jeszcze trochę poczekać. Przed LeBronem 23. sezon w karierze. 

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

NBA
Otwórz stronę MVP na swoim
urządzeniu mobilnym i zapisz ją na pulpicie. Będziesz mieć dostęp do najnowszych artykułów w zasięgu ręki!
lifestyle
kadra
nba
biznes