Hennessy zamiast Jacka

skroluj w dół
Źródło zdjęcia:
NBA

Najlepiej sprzedający się koniak na świecie, Hennessy, został właśnie oficjalnym trunkiem NBA. Zastąpił w tej roli Jacka Danielsa.

Nieustanny rozwój i sprzedaż na poziomie 2,5 miliarda dolarów w samym tylko pierwszym półroczu 2019 roku. Hennessy ma sporo argumentów, by inwestować w sponsoring, a lista nazwisk, które reprezentowały markę w ostatnich latach jest bardzo wyszukana. Byli to m.in. Manny Pacquiao, Martin Scorsese, Nas, Kanye West czy Erykah Badu.

Brand, którego hasłem przewodnim jest ,,Never stop. Never settle.", będzie miał więc spore pole do popisu w promowaniu się poprzez NBA. Już sam termin oficjalnego rozpoczęcia współpracy otwiera sporo możliwości - Weekend Gwiazd w Chicago.

Koniak Hennessy produkowany jest od ponad 250 lat, przez 8 pokoleń rodziny Hennessy. Produkcję rozpoczął Richard Hennessy, który w XVIII wieku osiadł w miejscowości, nomen omen, Cognac, na południu Francji. Udoskonalił tam miejscowe przepisy wytwarzania destylatów z wina, a jego produkt szybko zdobył uznanie wśród europejskiej arystokracji, by wkrótce przedostać się na inne kontynenty.

Dziś właścicielami marki są dwa potężne koncerny - LVMH i Diageo.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

NBA
Otwórz stronę MVP na swoim
urządzeniu mobilnym i zapisz ją na pulpicie. Będziesz mieć dostęp do najnowszych artykułów w zasięgu ręki!
lifestyle
kadra
nba
biznes
za 3