Już jest! Nowa świąteczna reklama. Lepsza od legendy?

skroluj w dół
Źródło zdjęcia:
NBA.com

NBA co roku goni swoją własną legendę. 10 lat temu na święta powstała reklama “Jingle Hoops”. Kibice są zgodni, że od tego czasu liga nie wymyśliła niczego lepszego. Jak zatem poradziła sobie w tym roku? 

“Jingle Hoops” urosło już do miana legendy. Za każdym razem, gdy pojawia się temat jednej z najlepszych reklam w historii sportu, przywoływany jest przykład NBA, która w ten sposób zapowiadała mecze rozgrywane w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia 2013 roku. Jest to moment absolutnie szczególny, bowiem zazwyczaj w pierwszy dzień obsadzane są najbardziej atrakcyjne rywalizacje ligi. NBA chce wykorzystać okoliczności, by zaprosić do aren oraz przed ekrany telewizorów jak najwięcej kibiców. 

Zobacz także: Fenomenalny 12-latek

W tym roku nie jest inaczej. Liga ponownie zaprezentowała swoją świąteczną produkcję nazwaną "The Gift of Game". Tym razem motywem przewodnim są lalki, które cudownie ożywają po wizycie Świętego Mikołaja. Lalkami są topowi gracze NBA, którzy na oczach zafascynowanej rodziny rozgrywają mecz. Nie da się ukryć, że całość prezentuje się dość spektakularnie i z pewnością zainteresuje widza. Niemniej nie ma mowy o tym, aby przebiło legendę “Jingle Hoops”. Tutaj liga musiałaby dokonać prawdziwego cudu.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

NBA
Otwórz stronę MVP na swoim
urządzeniu mobilnym i zapisz ją na pulpicie. Będziesz mieć dostęp do najnowszych artykułów w zasięgu ręki!
lifestyle
kadra
nba
biznes